بسمة الحياة
بسمة الحياة
بسمة الحياة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ثقافي إجتماعي ترفيهي يهتم بكل أمور الحياة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اتحداكوا لو معيطوش من كتر الضحك !!!

كاتب الموضوعرسالة
رومانسية الحب
نائب المدير
نائب المدير
رومانسية الحب

اتحداكوا لو معيطوش من كتر الضحك !!! Empty
مُساهمةموضوع: اتحداكوا لو معيطوش من كتر الضحك !!!   اتحداكوا لو معيطوش من كتر الضحك !!! Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 20, 2010 10:15 am

·مرة واحد عينوه مدير ملجأ أيتام أول قرار أخده اجتماعلأولياء الأمور
· واحد ومراتهمتخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعة ستة ونص علشان عندي شغل، وحطالورق على السرير ونام.. صحي الساعة عشرة فلقى ورقه مكتوب عليها الساعة ستة ونص يلاأصحى.
· واحد بلديتناكسب 60 مليون دولار اشترى رونالدو.
· مرة مسئول كبيرراح يفتتح حمام سباحه كبير في الصعيد فكان مدير الحمام بيشرح له مميزات الحمام فقالده يا فندم المنط العشرين متر اطلع يا محمدين نط فنط، وده يا فندم المنط الأربعينمتر اطلع يا حسنين نط فنط، فقال المسئول هايل هايل، فقاله المدير ولسه كمان يا فندملما نملاه ميه .· صعيدي مع خطيبته في الكازينو انقطعت الكهرباء. قالتله: يالى بقى أنتهز الفرصة. قام هرب من غير ما يدفع الحساب.
· صعيدي قالوله بكره عيد الحبقال: يوووه أيه الورطة دي! وده صلاته أزي.·بيقولك مرة فأر ماشي مع خطيبته في الغابةوفجأة لقى الأسد، فحب يعمل راجل قدام خطيبته فراح للأسد قاله: أنت حيوان. الأسد ردقاله: أنت بتشتمنى أنا؟ رد الفأر وقاله: أيوه بقولك أنت. ومشي الفار وروح خطيبتهلبيتها. وهو راجع قابله الأسد قاله: أنت كنت بتشتمني أنا يا فااااار؟ قاله: لاوالله هو أنا أقدر؟ ده أنت ملك الغابة هو حد يقدر يشتمك؟ أنا أسف وهات راسك أبوسها. طلع الفار على رأسه عشان يبوسها فلقى خطيبته معديه. فقال للأسد: أدوس على دماغ أمكدلوقتي؟.
· سكران ماسك الفرخة بتاعته. قاعد يضرب فيها يضرب فيها ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه.· صومالى ركبه عفريت العفريت مات من الجوع.¯ إليسا وهيفاءونانسيراكبين قطر وبيكلموا عن فارسأحلامهم ،إليساقالت: نفسي أتجوز ضابط. وهيفاقالت: نفسي أتجوزصيني. ونانسيقالت: نفسي أتجوز لاعب كرة مشهور. سمعهم واحدمتطفلدخلعليهم وقالهم: معاكوا العقيد/ شونج يونج الشهير(بأبو تريكة).¯ كسلاندخلالامتحان وقع منهالقلم‏سلم الورقة.
¯ ثلاثةمساطيلقاعدين في سهرة: الأول: ‏أنا عندي فلوس أشتري بيها أمريكا الشمالية. الثاني: ‏وأنا عندي فلوس أشتريبيها أمريكا الشمالية والجنوبية. الثالث: ‏ومين قالكم إني رح أبيع.¯ واحدبلدياتناخلصت مدة رخصة عربيتهقاللأبوه: رخصتي خلصت. قاله: من كتر لفك في الشوارع!¯ مرة واحد دخل على مراتهالبيت لقى معاها راجل.. قالها: والله عال.. النهاردة راجل... بكرةسجاير!¯ بلديات فتح محل انابيب غاز .. فجّر اسطوانتين في وسطالبلد. دعاية.
¯ واحد حانوتي ربنا فتحهاعليه وفتح محل فكهاني. كل يوم في المحل يقعد ينادي: الموووز عليناحق!¯ اثنين بلديتنا قاعدين بيمصواقصبلما حبو يقومواملقيوشالشومبتاعهم.¯ صعيدي شافأمهمحروقة والنار طالعة منها قالها: منورة يا حاجة .
¯ أتنين بيدوروا على زوجاتهم في السوق، فاتفقوا كل واحديدور على مرات التاني،فاللبنانيبيوصف زوجته للصعيديوقاله: شعرهاأصفر وعيونها زرق وقوامها سمبتيك ، ها وشو أوصاف زوجتك؟ردالصعيديوقاله: سيبك من مراتي ويلا بينا ندور على مراتك.
¯ واحد بيسأل خطيبته: حد قبلي لمسك؟سكتت. فسألها: بتفكري في أيه. قالته: لا أنا بعدهم كام.
¯ صعايدةبيكتبوا محاضرة مع الدكتور كل مايمسح السبورة يقطعوا الورقة
¯ مسطولراحالمحكمة،القاضي بيسأله: أنت متجوز مين؟قاله: متجوز واحدة ست. القاضي قاله: أنت بتهرج! أمال في حد بيتجوز راجل؟قاله: أهأختي.
¯ غبيحبواحدةأتجوزأختهاعلشانيضمن يشوفهاكل يوم
¯ سأل الأب أبنهالراسب للسنة الثانية على التوالي: لماذارسبت؟قال الولد: لأن المدرس أتى بنفس أسئلة العام الماضي.
اتمنى تعجبكم

اتحداكوا لو معيطوش من كتر الضحك !!! Sigpic148025_16

اتحداكوا لو معيطوش من كتر الضحك !!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  قصه تموت من الضحك
» هههههههههههههههه ممنوع الضحك
» رسايل تموت من الضحك
» حكاية تموت من الضحك
» صور متحركة تمووووووت من الضحك